To już jest nudne…

Kolejne zdjęcia… i wciąż to samo, nic się nie zmienia. W Antyradiu pod koniec kwietnia „Pojechani” trąbili na okrągło, że przez cały zeszły rok mieliśmy tylko 19 dni z pełnym nasłonecznieniem. Dziwne, prawda? Tylko 19 słonecznych dni w roku. I nikt nie spyta, dlaczego. Chyba to nie jest normalne, żeby przez pozostałą część roku coś zasłaniało nam dostęp do promieni słonecznych?

Oczywiście, racjonalnie jest znaleźć wyjaśnienie: przecież ruch litniczy się zwiększył, więc latają – i co w tym dziwnego?

A to, że latają w kratkę, a nawet w zygzaki. Widział ktoś samolot pasażerski, lecący zygzakami? Ja widziałam – dziś tuż przed świtem. Tyle tylko, że nie był on pasażerski ani transportowy – był to rozpylacz do chemii. Chyba chciał nam coś przekazać. Ale niepotrzebnie się trudził, owce i tak nic nie zobaczą, bo są głęboko uśpione i zahipnotyzowane.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Polska i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

28 odpowiedzi na „To już jest nudne…

  1. astromaria pisze:

    PS2. @LogoPedant: tu był chamski komentarz „racjonalisty”, który zamiast użyć siły argumentu użył argumentów siły. Jego popisy świadczące o intelektualnej bezsilności są w spamie. Po mnie takie rzeczy spływają jak woda po gęsi, bo ja tego po prostu NIE CZYTAM! Wystarczy mi 1 rzut oka żeby się zorientować że to g… i od razu wciskam „oznacz jako spam”. Niektórzy mi piszą dłuuuuuuugie elaboraty. Naiwni, czyżby wierzyli, że będę się katować czytaniem tych plugastw? Chyba musiałabym upaść na głowę, żeby to czytać.

    Ten akt chamstwa przeszedł, bo niepotrzebnie zatwierdziłam komentarz o „bombie”. A miałam być taka bezwzględna i niedemokratyczna. Puściłam jeden, więc przeszedł następny – tym razem bez moderacji. Ale spoko, więcej błędów nie popełnię.

    Racjonalistami nie ma się co przejmować – prędzej czy później życie przykopie w te wypięte dupy, a zagrzebane w piachu oczy nie zobaczą, kto w tę dupę kopie.

  2. LogoPedant pisze:

    Dokładnie Maria. Podkusiło nie, żeby się wtrącić do dyskusji, bo chciałem podrzucić jednemu z jej uczestników ciekawe linki do przejrzenia, no i się zaczęło, że nauka to wiedza, a ta jest weryfikowalna, stała i podobne, kłamliwe, bzdurne dyrdymały. Kiedy napomknąłem, że nauka opiera się w równym stopniu na wierze, co religia, to już zaczęli na mnie szczekać całą chmarą i być agresywni… Czyli rozpoczęli część „rozmowy”, jak ją określasz „strzyżono, golono”. W tył zwrot!😉 Zrobiłem to po raz ostatni. Nauczyłem się obserwować, jakie emocje pojawiają się u mnie w danej sytuacji i adekwatnie do ich natury, zmieniam swój stan umysłu i opuszczam „towarzystwo”, żeby nie tracić energii, którą z takim trudem zdobywam…

  3. LogoPedant pisze:

    Muszę przejrzeć statystyki, bo dawno ich nie oglądałem. Jestem ciągle zalogowany u siebie, więc w wolnej chwili je zobaczę…😉

Skomentuj

