2, proste pytania… i odpowiedzi.

Kto potrzebuje GEOinżynierii?

Kto potrzebuje GMO?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Filmy video, Polska, Świat i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „2, proste pytania… i odpowiedzi.

  1. DavidIckeFan pisze:

    Też mi nowość. Od dawna to jest na YT.

  2. TheEndi pisze:

    Też mi wypowiedź…

    Ty to znasz. Ja to znam. Ktoś inny tego nie zna. Nie deprecjonuj tylko dlatego, że mamy mało czasu, żeby uaktualniać blog. Proszę.

  3. Numriel pisze:

    Pisał ci już TheEndi ktoś co znaczy „won” po angielsku?

  4. TheEndi pisze:

    @Numriel

    Faktycznie. Stosowałem, jako rosyjskie wynocha, ale po Twojej uwadze, uznałem, że angielski wydźwięk jest nie do przyjęcia. Dzięki.🙂

  5. DavidIckeFan pisze:

    Nowa administracja Garnek.pl zaczęła mnie cenzurować, czyli utrudniać mi docieranie z informacjami o chemtrails do użytkowników serwisu Garnek.pl. Na razie moje nowe zdjęcia przestały pojawiać się na stronie głównej. Ludzi dobrej woli proszę o uświadomienie administracji powagi sytuacji i konsekwencji, jakie mają ich działania.

    Konto zapasowe:
    http://garnek.pl/stopnwo

    Ta informacja została przekazana także wszystkim moim kontaktom na Garnek.pl.

  6. logopedant pisze:

    @David

    Chrzań ten garnek! Szkoda Twojej energii na walkę z ludzką głupotą, bo lepiej założyć konto na takim http://flickr.pl/ i docierać do ludzi z całego świata i z większą siłą przebicia. Skoro administracja garnka to ignoranci, to niech sobie nimi będą. Olej to…

  7. DavidIckeFan pisze:

    Czy zoom optyczny 30x wystarczy, aby uchwycić detale na opryskującym samolocie?

  8. logopedant pisze:

    Mnie pytasz? Nie mam bladego pojęcia, ale przywołałeś swoim pytanie moje, niegdysiejsze zastanowienie, że przecież mając odpowiednio profesjonalny sprzęt foto, można by pstryknąć fotki maszyn w dużej rozdzielczości i z dużą ilością szczegółów, i niekoniecznie dowodami w momencie oprysku, ale na przykład samoloty, które są całe białe, bez oznakowań i nie widać ich na internetowych radarach. Takie zdjęcia, byłyby mocną podstawą do zadawania pytań rządzących, czym one są, czy raczej co robią w naszej przestrzeni powietrznej?

  9. DavidIckeFan pisze:

    Tak się składa, że chciałbym utopić trochę kasy w dobry sprzęt (do 2000 zł). Na jakimś tam forum spoterów czytałem coś, że powyżej 25x jest już dobrze ale nie wiem na ile. Kompaktów bez wymiennej optyki w zasadzie nie ma mocniejszych niż 30x do 35x.

  10. logopedant pisze:

    Proponuje Ci zarejestrować się na portalu stricte artystycznym, na przykład digart.pl i tam w odpowiednim dziale zapytać o konkretny sprzęt w danym przedziale cenowym. Jest tam mnóstwo ludzi, którzy chętnie Ci podpowiedzą, jeżeli nie wyskoczysz od razu z chemtrails,😉 chociaż są na tym portalu osoby, które wiedzą o co kaman: http://www.digart.pl/galerie/3641/Chemtrails/, ale większość się oczywiście buntuje, przeciw uwalnianiu ich z Matrix’a…😉 Dowiedz się na spokojnie o najważniejsze detale i rób swoje.

  11. Dawid pisze:

    Polecam wysluchac rozmowe radiowa http://www.infowars.com z dnia dzisiejszego 04.18.2011 – druga godzina wyjasni wszystko

  12. Dawid pisze:

    Pomylilem sie dzisiaj tzn 04.19.2011 http://www.infowars.com w drugiej godzinie wywiad

  13. DavidIckeFan pisze:

    Obejrzałem właśnie najnowsze wyniki z Centralnego Laboratorium Ochrony Radiologicznej i wykryto Bar-140 (7 uBq/m3). Może wziął się z Japonii? Orzą niebo na potęgę. Zastanawiam się, czy cała ta katastrofa nuklearna nie była potrzebna po to, aby stworzyć pretekst do zrzucenia na nas mocniej radioaktywnych pierwiastków. Przecież powinny do nas docierać kolejne fale radioaktywnego powietrza a tymczasem wyniki CLOR wskazują na tendencję spadkową.

  14. astromaria pisze:

    Czytałam gdzieś hipotezę, że może chodzić o HAARP lub Blue Beam. Muszą zmienić atmosferę Ziemi tak, żeby to lepiej działało. Świry i tyle. I tak im się nie uda. Dla kilku półgłówków, którzy uwierzą w ich sztuczki robią taką rozpierdziuchę na całym świecie! I tak nikt inteligentny na to się nie nabierze.

  15. LogoPedant pisze:

    Przez to, że źle sypiam, mam okazję obserwować jak dają popalić od samego rana, choć w nocy też sypią. Jeżeli widzieliśmy coraz częstsze, różowe zachody słońca, to teraz doszły jeszcze poranki, gdzie na wschodzie jest taki kipisz, że wierzyć się nie chce. Robią potworne „zamglenie” i latają na wysokich pułapach, więc pod słońce trudno dostrzec w ogóle samoloty…

    Zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek uda nam się to zatrzymać, bo uśpieni zgłupieją przez aluminium do reszty… Niebo jest mlecznobiałe, ale to nie zwraca większej uwagi. Założę się jednak, że jak chemtrails wyjdzie na jaw i będzie już bardzo źle z naszą atmosferą, środowiskiem i zdrowiem, głupie owce zapytają: czemu żeście nas nie ostrzegali?

    Ile jeszcze mamy to znosić? No, pytam się, ile jeszcze…?

  16. Slalomi pisze:

    ostatnio zauważyłem , że w dzień jak pylą to dość szybko „znika” smuga z oczu… ale pod wieczór większość zaczyna się „ujawniać” ( ukazywać na niebie ) właśnie teraz bardzo dobrze to widać (28.04.2011r. godz.19:15) . zachmurzenie małe , a niebo mleczne😦 możliwe , że dodali „coś” , żeby „na oczach gapiów” znikało. może dlatego poszły pogłoski , że przestali smugolić ?

  17. Slalomi pisze:

    … jeszcze jedno : dwie smugi są tak szerokie , że aż jestem w szoku😉
    musiałem to napisać , bo pierwszy raz widzę na żywo aż takie …

  18. astromaria pisze:

    Masz zdjęcie? Jeśli masz, to dawaj.

  19. Slalomi pisze:

    niestety nie mam😦 były za bardzo rozmyte i „blade” , mój aparat nic by nie złapał …

Skomentuj

