Gwiazdy nie mają prawa świecić!

Wczoraj wracałam do domu ok. 19 i patrzyłam z zachwytem na gwiazdy. Niebo było idealnie czyste, a gwiazdy znakomicie widoczne. Pomyślałam sobie, że chyba zapomnieli nas opylić. No i jak myślicie, co się dziś stało?

W nocy na okolicę opadła nagła mgła, a od rana niebo było paskudne, brudno-szare z różową poświatą, nie wiadomo, czy były chmury, czy nie, bo było po prostu brudne i nieprzejrzyste. Po południu, ok. 17 zobaczyłam samolot na niebie. Niebo było nieco czystsze niż w dzień i widać było błękit. W pierwszej chwili ten samolot wyglądał jak zwykły samolot rejsowy, robiący zwykłą smugę kondensacyjną, ale po chwili zobaczyłam następny, blisko tamtego, lecący w dziwnym kierunku. On też zostawiał smugę wyglądającą jak contrail. Kiedy za moment zobaczyłam trzeci i czwarty samolot, wiedziałam już, że to nie jest zwykły ruch lotniczy, bo u nas tak intensywnego ruchu nie ma. Przez jakiś czas nie widziałam nieba, bo jechałam rowerem drogą wśród sosen (moja miejscowość jest położona w lesie sosnowym). Po chwili byłam pod supermarketem „Stokrotka”, wokół którego jest duży, pusty plac i widać niebo.

I wtedy zobaczyłam, że te niewidoczne w pierwszej chwili „smugi kondensacyjne” zamieniły się w chamskie chemtrails. Takie, jakie były robione dawniej. Zachodzące słońce zabarwiło je na różowo. Sięgały od horyzontu po horyzont i tworzyły X-y. Słońca zaraz potem zaszło, ale nawet na ciemnym niebie widać było jasne, długie smugi.

Gwiazdy były widoczne, ale nieco zamglone.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Polska i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

54 odpowiedzi na „Gwiazdy nie mają prawa świecić!

  1. poszukiwacz pisze:
  2. astromaria pisze:

    Ten tekst ukazał się na Wolnych Mediach, a jego autorem jest Prometeusz. Ten tekst znajduje się również w naszym blogu. Z tamtego linku podkradłam powalające zdjęcie chemtrails, popatrzcie sami:

  3. poszukiwacz pisze:

    Powiedz Mario gdzie my żyjemy – według mnie to jest sztucznie wykreowany, wyreżyserowany mały świat. Ziemia ma niecałe 13 tyś km. średnicy, to jest taka większa ferma w stosunku do innych ciał niebieskich. – Chmury na fotce powalające, praktycznie wiszą nad jezdnią . Takiego chemtrailsa nie widziałem.

  4. astromaria pisze:

    Ja też nie widziałam, a zobacz, że tu są dwa, równoległe! Musiały być jakieś niezwykłe warunki pogodowe, że z chemii wytworzyły się takie masywne i długie, nisko zawieszone „chmury”. Założę się, że prawie nikomu to się nie wydało nienaturalne.

Skomentuj

