What in the world are they spraying [pl]

LUDZIE, OBUDŹCIE SIĘ WRESZCIE!!!

ZRÓBCIE Z TYM COŚ, ZANIM WASZE DZIECI I WNUKI WAS PRZEKLNĄ!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Filmy video, Polska, Świat i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

44 odpowiedzi na „What in the world are they spraying [pl]

  1. astromaria pisze:

    Mam inny pomysł. Zrób torrent lub wrzuć go w całości na vimeo albo na google video. Albo udostępnij na AlterKino, ale w tym celu trzeba sam film umieścić gdzieś w sieci, np. na Megaupload. Jeśli pozwolisz, umieszczę go na moim koncie vimeo. Napisz w filmie, że to twoje tłumaczenie, żeby było wiadomo, że to nie krasnoludki.

  2. Słuchaj ta robota zajęła mi 2 miesiące, zrezygnowaem na ten okres z pracy.

    Czas mnie nagli, bo muszę się jeszcze przygowować do sympozjum.

    Mam film w całości, ale do nagrania na DVD, więc jak chcesz to wyślę ci płytę po kosztach za 10zł i zrobisz z nią co zechcesz.

    Jeżeli chodzi o kransoludki to zabezpieczyłem się przed tą opcją umieszczając pod napisami ledwo widoczny watermark.

    Również spędziłem dużo czasu nad tym, żeby każda część perfekcyjnie do siebie pasowała. Tak więc jak sobie ściągniesz z YT to będziesz mogła wszystko połączyć w jedną całość przy pomocy VirtualDub (instrukcje mogę załączyć)

    A najlepiej to zamów u mnie DVD. Ja nic na tym nie zarabiam, te 10zł to na pokrycie kosztów, a chcę, żeby jak najwięcej ludzi ten film dostało.

    Na sypmozjum planuje nagrać 200 płyt do rozdania, więc jestem zawalony robotą🙂

  3. Powoli do przodu, oto część VI:

  4. I

    Mam możliwość załadowania na YT całego filmu w jednym pliku, także jak złóżę to w całość to dam znać. Mam nadzieję, że spodoba się wam moje tłumaczenie:-)

  5. Właściwie to nie musisz czekać, aż załaduję całość. Wystarczy, że ściągniesz z YT część I i II ( W FORMACIE AVI ) i połączysz je w VirtualDub, a będziesz mieć cały film🙂

    Jak zainstalujesz VirtualDub ( najlepiej wersję 1.9.9.0), to otwórz część pierwszą, a następnie FILE>APPEND AVI SEGMENT.
    USTAWIENIA VIDEO I AUDIO na Direct stream copy, następnie FILE>SAVE i gotowe.

  6. TheEndi pisze:

    @Wojciech…

    Świetna robota. Naprawdę. Jak znajdę chwilę to wrzucę to na główną z odpowiednim opisem, chyba, że Maria mnie wyręczy, choć już obijam się niemiłosiernie. Wybaczcie…😉

  7. astromaria pisze:

    Wrzucaj, wrzucaj, czas kończyć z obijaniem, trochę aktywności dobrze ci zrobi.

  8. Dzięki cieszę się, może zajmię się łumaczeniami zawodowo, to bardzo ciekawe zajęcie. Można się dowiedzieć wiele rzeczy podczas tłumaczenia filmu.

    Najlepiej wrzućcie to w jednym kawałku. Tak jak opisałem wcześniej wystarczy ściągnąć z YT częśći I i II, a następnie połączyć je w VitualDub i będziecie mieli cały film. 2 części mają 350 mb, a po złączeniu cały film będzie miał 1,1 Gb. Nie trzeba już nic kompresować ani zmieniać (audio i video na direct stream copy).

  9. czoper pisze:

    Witam, długo mnie nie było. Ten film jest naprawdę dobry i chwała tłumaczowi za jego poświęcenie. Trzeba to rozpowszechnić! Szkoda tylko że autorzy filmu powielają mit o specjalnych samolotach. Najwyraźniej boją sie głośno powiedzieć że jesteśmy truci także przez komercyjnych przewoźników. Na sylwestra byłem w Anglii i też widziałem pełno chemtrailsów rozpylanych przez normalne linie lotnicze.

    Ale chciałem jeszcze prosić o pomoc w wyjaśnieniu jednego argumentu. Ostatnio gdzies widziałem pytanie o to dlaczego krótkie contraile znikają od razu, a naturalne chmury trzymają się długo choć składają się z takich samych kryształków lodu. Ktoś ma jakiś pomysł?

  10. TheEndi pisze:

    @czoper
    Myślę, że znaczenie ma ilość takich cząsteczek, które muszą osiągnąć pewną masę krytyczną, aby zaczęła formować się prawdziwa chmura, poza tym, ich skład jest nieco inny, niż smugi kondensacyjnej… Tak sądzę…

  11. @ czoper

    To zjawisko jest tak skomplikowane, że trudno o wszystkim powiedzieć w jednym filmie i jeszcze zrobić to dokładnie. Autorzy skupili się na naukowych dowodach potwierdzających szkodliwość rozpylania aluminium i innych substancji toksycznych i myślę, że zrobili dobrą robotę.

    Chociaż na przykład nie zgadzam się co do porównania smug kondensacyjnych i chemicznych. Te krótkie contrailsy są również smugami chemicznymi. Mam kilka pomysłów dlaczego tak myślę.
    Po pierwsze spójrz na to zdjęcie, które pokazuje krótkie smugi, niby kondensacyjne, ale sposób w jaki samoloty skrzyżowały tor lotu, a także pułap świadczą o tym, że jest to chemia.

    Mam wiele tego typu zdjęć i zróciem uwagę, że na wszystkich samolot jest prawie niewidoczny, a smuga jest nieproporcjonalnie większa od szerokości samolotu. Wniosek jaki mi się nasunął jest taki, że smugi kondensacyjnej wzasadzie nie powinno by wida z takiej odległości. Przekonałem się o tym jak obejrzalem ten filmik nakręcony z kokpitu pilota. Wida tutaj, że smuga jest o wiele szersza od samolotu.

    ————-

    A propo filmu, to mam już go w całości na YT

  12. astromaria pisze:

    Sposób rozpylania zmienił się ostatnio, pewnie dlatego, że tak wielu ludzi zaczęło dostrzegać smugi i zadawać pytania. Na początku malowali niebo w idealną kratkę, która utrzymywała się całymi godzinami, co było naprawdę bardzo ,ale to bardzo głupie, bo rzucało się w oczy jako coś, co nie mogło być naturalne. Potem robili linie pod różnymi kątami, równie długo się utrzymujące. A teraz robią linie ciągłe lub przerywane, które niemal natychmiast zamieniają się w „chmury”.

    A co do contrail: jak na mój rozum, to one są z substancji lotnych i mają niewielką masę, więc szybko są rozwiewane przez wiatr. Te smugi chemiczne są czymś „zagęszczane”, bo one muszą utrzymywać się w zwartej postaci przez długi czas.

  13. TheEndi pisze:

    @Wojciech…
    Rzekome contrails, które przedstawiasz na zdjęciu, to są chemtrails/mgliste, stosowane coraz częściej. Z nich, powstaje jednolita zawiesina, swego rodzaju „mgiełka”, która powoduje, iż zasnute jest całe niebo, które ma mleczną poświatę. Najpierw jednak, rozwiewają się one na 2, cienkie „nitki”. Prawdziwy contrail jest o wiele krótszy i bardziej kontrastowy. Pisałem już o tym na blogu, ale teraz tego nie odnajdę…

  14. czoper pisze:

    @WojciechPartyka
    Zgadzam się z Tobą że nawet krótkie rozwiewające się smugi są podejrzane a może nawet groźniejsze niż normalne chemtrails. Kiedyś już pisałem że gdyby samoloty naprawdę nic nie rozpylały to nie zostawiały by żadnych śladów, tak jak samochody ze sprawnym silnikiem.

    Ale ta zagadka z naturalnymi chmurami ciągle mnie męczy. Chmury to przecież też luźne skupisko małych kropelek wody albo kryształków lodu i w sumie też powinny się szybko rozwiewać. Muszę poszukać więcej danych.

    @Astromaria
    Oni stosują różne mieszanki i strategie oprysków w zależności od pory roku. Zimą chemtrailsy są grubsze i szybciej tworzą chmury więc nie trzeba robić kratownicy żeby spełniły swoje zadanie.

Skomentuj

