Nie Rozmawiaj o Pogodzie

Film dokumentujący prywatne, oddolne śledztwo dotyczące chemtraili, analizujący sprzeczne oficjalne wyjaśnienia i wskazujący oficjalne dokumenty mówiące, że chemtraile nie tylko SĄ prawdziwe, ale są także „SYSTEMEM BRONI”. Dokument analizuje ponadto zaangażowanie mediów w zjawisko chemtraili szerzenie dezinformacji i posługiwanie się przekazami podprogowymi oraz przedstawia to zagadnienie na tle obecnej globalnej agendy politycznej.

„Prawda jest dziwniejsza niż fikcja.” Tak dziwna, że doprawdy trudno w to uwierzyć. Na szczęście nie trzeba wierzyć, wystarczy spojrzeć. Smuga gwałtownie rozpoczynająca, bądź kończąca się w trakcie lotu samolotu oznaczałaby, że samolot wystartował z wyłączonymi silnikami, lub wyłączył je w trakcie lotu. Dokąd lecą samoloty latające tam i z powrotem nad miastem, tworzące na niebie kraciaste wzory? Jak to możliwe, że Agencja Ochrony Środowiska odmawia przyjęcia próbek do badań?

Jak to ujął Alan Watt -„Opryskuje się nas z nieba jak insekty.” Nic dodać nic ująć.
Zapoznaj się np., z dokumentem ze strony internetowej Ministerstwa Obrony Wielkiej Brytanii opisującym testy przeprowadzone na społeczeństwie angielskim w latach 1953 1964. Gdzie rozpylono niemalże 5 ton silnie kancerogennego ZnCdS w różnych lokalizacjach (patrz tabele) na Wyspach Brytyjskich.
http://www.mod.uk/NR/rdonlyres/70A71F…

Eksperymentowano wówczas na niczego nieświadomych ludziach, jak na królikach doświadczalnych, ale teraz na pewno już się tego nie robi. Prawda?

1maciek11

Ten wpis został opublikowany w kategorii Filmy video, Świat i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Nie Rozmawiaj o Pogodzie

  1. Praworządny Obywatel NWO pisze:

    Film znakomity. Natknąłem się na niego zupełnie przypadkowo jakieś pół roku temu. Informacja o chemtrials wstrząsnęła mną. Ładnych kilka tygodni nie mogłem dojść do siebie. Pamiętam te oszałamiające uczucie, że oto dowiedziałeś się rzeczy przerażającej i to się dzieje tu i teraz. Wystarczy spojrzec w niebo. Chemtrials jest, w tej chwili, dokładnie nad twoją głową. Pamiętam jak ta wiedza parzyła wręcz ręce. Trzeba szybko iśc do ludzi i o tym opowiedzieć. Oni musza się o tym dowiedzieć, chodzi przecież o nasze zdrowie! Tak, to było niesamowite uczucie. A później już było „normalnie”. Wiekszość znajomych zignorowała to zupełnie, inni stwierdzili,że dziwaczeję. Niektórych nawet udało sie przekonać,że chemtrials to prawda. Kwitowali to stwierdzeniem ” No to straszne,ale mamy przerabane. O której dzisiaj nasi graja w siatę?”. Nielicznych jednak udało sie przekonać, oni przekonują kolejnych. Powstały blogi takie jak ten. I powolutku prawda się przebija. Kilka miesięcy temu niespodziewalbym się, że wspomni o tym rzecznik Jasnej Góry. Teraz chyba będzie nomen omen z górki. I mam takie przeczucie,że prawda o chemtrials rozwali ten cały pieprzony NWO.

  2. astromaria pisze:

    A jeszcze inni mówią: „udowodnij, że to chemtrails”, „udowodnij, że to nie są smugi kondensacyjne”.

  3. drumla pisze:

    Witam.Obserwuję chemtrailsy od 29 kwietnia 2009r,kiedy to spojrzałam o godz 5 rano w niebo.Oniemiałam.pomarańczowe smugi chyba tak pięknie oświetlone przez wschodzące slońce,od horyzontu po horyzont,no cudo.I w jedna stronę i na krzyż,fantastyczny widok.Zrobiłam zdjęcia i film.Szybko bo bałam się,ze znikną.Dzwonię do rodziny,znajomych,-Ludzie patrzcie!!!!!!! Co to??? I wiecie co?Postukali się w głowę i mówią -To samoloty,nie widzisz? Smugi rozpłynęły się i wisiały tak wiele godzin.Nie miałam z kim pogadać. Ale znalazłam stronkę http://www.flightradar24.com/ .I zaczęłam obserwować te samoloty.Na żywo.Polecam.To samoloty pasażerskie zostawiają te smugi. Nie wszystkie są opisane.Ale wiele z nich jest. Kliknijcie w samolocik i czytajcie.Skąd dokąd i jaki samolot.Ale zawsze na wysokości od 10000 m wzwyż. Krótko mówiąc,to w paliwie jest „pies pogrzebany”. Czy piloci są świadomi tego co robią? Może się odezwie jakiś pilot.

  4. ahimsa666 pisze:

    Dzięki za ten dłuugi filmik. Dał mi do myślenia. Wczoraj nawet widziałam taki samolot,a potem smugi na niebie w różnych miejscach. Nie miałam jednak czasu tego prześledzić dokładniej. Jak będę miała więcej czasu,wtedy poobserwuję te smugi i czy faktycznie rozszerzają się i zamieniają w chmury. Faktem jest jednak,że leciał samolot,a smuga za nim nie zniknęła.Rano nie było smug,a po 12-tej były smugi w różnych miejscach – czasem bardzo długie – nie znam się na chmurach,ale takich długich chmur (w kształcie smugi)w życiu nie widziałam.

  5. astromaria pisze:

    @ ahimsa666: Obserwuj, a sama się przekonasz, że coś tu się dzieje dziwnego. Przeczytaj też tekst „O blogu”, dopisałam tam niedawno duży fragment, w którym opisuję swoje obserwacje nieba nad moją okolicą. Użyj też FlightRadar24, link do niego jest w linkach z boku bloga. Radar pokazuje samoloty pasażerskie, a te zostawiające smugi nigdy się na nim nie pokazują.

  6. Praworządny Obywatel NWO pisze:

    Te film „Nie rozmawiaj o pogodzie” naprawdę działa. Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby tak puścili go w sobotę o 20, w największych telewizjach?

  7. astromaria pisze:

    Jedyną jego wadą jest to, że jest taki długi. Ja ściągnęłam go sobie torrentem, dzięki czemu jest on w jednym kawałku + napisy i nie muszę czekać, aż mi się kolejne odcinki załadują z YT.

  8. astromaria pisze:

    @ Drumla: bardzo wątpię, żeby to robiły samoloty pasażerskie. Przeczytaj, co o tym piszę w info o blogu.

Skomentuj

