Nieziemska chmura, ale ziemskiego pochodzenia…

Zdjęcia pokazują „naturalną” chmurę, która nie jest jednak niewinnym obłoczkiem, ale bez cienia wątpliwości; rozpyloną substancją, którą rozmył wiatr i ruchy powietrza… Bardzo interesujący obiekt, którego analizą powinni zająć się meteorolodzy, bowiem takie zjawisko, nie jest naturalnym procesem, chyba, że mamy do czynienia z nowym rodzajem chmury. Dla mnie jednak, to kolejny dowód na rozpylanie w ziemskiej atmosferze substancji chemicznych. W jakim celu…?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Polska i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Nieziemska chmura, ale ziemskiego pochodzenia…

  1. czoper pisze:

    Na stronie chmury.pl znalazłem zdjęcia takiej samej chmury. Według tego co tam pisze, jest to cirrus fibratus vertebratus.
    http://www.chmury.pl/wolken/wo43.htm
    Co ciekawe, tamto zdjęcie jest z 1989, więc może chemtrailsy są dużo starsze niż się uważa.

  2. TheEndi pisze:

    @czoper

    Witaj bracie.🙂
    Dobre linki ze zdjęciami wrzuciłeś w różnych komentarzach. Ja również Cię zaskoczę, bowiem widziałem ostatnio chemtrails na filmie „Jaskiniowiec” z Ringo Starr, wyprodukowanym w roku 1981 (!!!)… Opis filmu tutaj: http://www.pl.zoneeuropa.tv/FilmDetails.aspx?FID=3093 Byłem naprawdę zaskoczony, choć myślę, że regularne opryski w naszym kraju, zaczęły się dopiero po wstąpieniu do NATO, choć pamiętam, że widziałem charakterystyczne „X” już wcześniej, gdzieś w latach 1995/98. Zrobiłem nawet wtedy zdjęcia, ale nie przetrwały…

    Dziel się z nami częściej swoimi odkryciami, bo są bardzo cenne. Na górze bloga jest zakładka „Nadesłane przez czytelników”, w której możesz dodawać swoje materiały. Proponuję także, abyś przesyłał nam bardzo ważne materiały mejlem (podaj swój, a odpiszę zwrotnie) z odpowiednim opisem, a umieścimy je bezpośrednio na blogu.

    Dzięki za wsparcie. Pozdrawiam.🙂

  3. czoper pisze:

    Ja pamiętam że widziałem gęste chemrtaile z których powstawała mleczna zawiesina już na początku lat 90-tych , ale to może dlatego że mieszkałem zaraz pod korytarzem powietrznym po którym codziennie przelatywało kilkadziesiąt samolotów. Jestem pewny że opryski nad Polską zaczęły się długo przed wejściem do NATO. Mam trochę starych zdjęć z chemtrailami ale tylko z zagranicy i mogę się nimi podzielić . Swojego adresu nie chcę podawać publicznie ale wpisuję go przy dodawaniu komentarza, więc chyba jako administrator masz do niego wgląd.
    Pozdrawiam.

  4. TheEndi pisze:

    Wysłałem Ci mejla na Twój adres. Pisz, kiedy zechcesz… Pzdr🙂

  5. Wystąpienie takiej chmury należy rozpatrywać w szerszym kontekście pogodowym w danym czasie…a mianowicie …czy zbliżał się front atmosferyczny ….bo to właśnie przed frontem pojawiają się cirrusy…jako zwiastuny zmiany pogody…..gdy ten czynnik nie występował to można powiedzieć że jest to … co najmniej DZIWNA CHMURA….no i jak na cirrusa to tak na oko trochę za nisko….. powinno być powyżej 8000 m…

Skomentuj

