Chemtrails nad Wielkopolską, pomimo braku widocznych samolotów…

Silny wiatr przywiewa chemtrails znad zachodniej granicy. Dziś i jutro nie przewiduję w Polsce lotów, ze względu na uroczystości pogrzebowe, etc, więc najprawdopodobniej owe smugi pochodzą znad Niemiec. Zdjęcie nie oddaje w pełni całego widoku, na którym można jeszcze zauważyć krzyżowy sposób rozpylania. Cóż…? Samolotów nie widać, a niebo i tak zasnuwa się coraz bardziej…

Chemtrails znad Niemiec - 17 kwietnia 2010

Ten wpis został opublikowany w kategorii Polska i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Chemtrails nad Wielkopolską, pomimo braku widocznych samolotów…

  1. astromaria pisze:

    Moim zdaniem to nie są chemtrails, lecz zwykłe chmury. Wczoraj dużo takich było na naszym niebie.

  2. TheEndi pisze:

    Zdjęcie nie oddaje natury tych chmur, które były typowo włókniste. Gdybym miał dobry sprzęt, na pewno uchwyciłbym szczegóły… Te „obłoczki”, są kilkugodzinne, bo tak jak wspomniałem we wpisie, przylatywały znad Niemiec. To bez wątpienia chemtrails. Niestety jestem już w tych obserwacjach doświadczony i nawet widząc skrawek obłoków na niebie, dostrzegam naturę owych „chmur”. Trening czyni mistrza, ale co to za ch***** dyscyplina…

  3. avika pisze:

    Ja dla mnie to są normalne chmury, wielokrotnie widzę takie i za oknami w podróżach, no nie dajmy się zwariować

  4. TheEndi pisze:

    Jak dla mnie to nie są normalne chmury, ale ja jestem za to jak najbardziej normalny. Zbyt długo obserwuję loty, żeby się mylić. Wspomniałem o tym we wpisie…

Skomentuj

